Vackra barn

Det blir nog inget rinkabyholm idag. Jag tar det imorgon istället känner jag ;)

Hade hoppats på att få tid hos frissan imorgon men det fanns inget ledigt kvar. Typiskt.
Men men, inte så mycket att göra åt saken.

Just nu ligger jag i sängen och läser. Jag läser en bok som heter Vackra barn.
Vi fick välja bland många olika skönlitterära böcker och jag valde denna som handlar om olika funktionshinder. På tisdag ska vi ha seminarie kring de böcker man själv har valt att läsa.
Så jag läser på ;)
Känns som att det inte är mycket kvar av denna delkursen heller, trots att den började nyss. Vi har 2 föreläsningar, 1 litteraturseminarie, 1 gruppuppgift och en examinationsuppgift kvar. Det kommer gå fort.
Det GÅR fort. Hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0