Back

Ingen vidare bra uppdatering här inte.
Men men.
Skolan har satt igång igen. Känns faktiskt skönt.
Har hållt på med vårt temaarbete och på Onsdag ska det redovisas.
Nästa vecka börjar en helt ny kurs, är smått nervös inför den.
Har ju trivts så otroligt bra på inriktningen som jag har gått ett år nu så det kommer bli tråkigt att lämna det.
Men förhoppningsvis ska allt gå bra ;)

I helgen har jag varit i Oskarshamn.
Det har varit mycket trevligt och mysigt :)
Kom hem runt 9 igårkväll, kollade lite One Tree Hill innan jag släckte lampan :P
Så nu har jag kollat klart hela säsong 7 också.

Nu har jag beställt böcker till den nya kursen och skrivit ut lite papper och så.
Har lite mer att göra så det är väl bara att sätta igång.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0