Happy new year

Jaha, nytt år nu.
Nyårsafton var väldigt trevlig.
Var hemma hos Celie och Martin :)
När klockan blev 3 ungefär så drog jag och några fler på "efterfest".
Blåste som attan, vilket jädra väder det var. Kallt så in i bomben.
Men vi kom fram haha ;)
Somnade runt halv 8 på morgonen, sov typ 1 timme innan jag och Nicole drog oss hemåt.
Snacka om att vara riktigt trött.
Men jag är nöjd med kvällen/natten/morgonen ;)
Så igår gjorde jag inte mycket alls. Tog det lugnt, sov, kollade film och lite så.
Har väl inte hänt mycket mer idag. Men är piggare än igår iallafall ;)

Ska plocka iordning lite på mitt rum annars blir det lugnt ikväll med.
Det är skönt att bara ta det lugnt ibland ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0