Love & other drugs

Tisdag idag ja.
Kom hem från Oskarshamn imorse, har varit där hela helgen och eftersom jag var ledig igår passade jag på att stanna kvar lite extra ;)
Det har varit jättehärligt och mysigt :)

Hade en föreläsning idag och ett grupparbete, annars har det varit lugnt :)
Är nu inne på andra veckan av den nya kursen. Den kanske inte är så "tuff" som jag först trodde.
Nu ska jag inte säga för mycket, för då lär det väl säkert bli massvis med plugg men just nu känns det helt okej faktiskt :) Och det lär bli mer intressant också. Tummen upp för det.

Tränade för en liten stund sen. Det var gutt!
Ikväll ska jag på bio med my baby Dessi :)
Det ska bli mys och jätteroligt att få träffa henne igen. <3
Känns som att det var ett tag sen!
Vi ska se på Love & other drugs.
Så jag ser fram emot kvällen :)

Innan dess blir det nog lite plugg ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0