Mars

Idag är det första mars. Tiden rinner på.
Känns konstigt att det redan är mars. Men så är det ;)

Idag har jag bara haft litteraturseminarie.
Det gick bra och alla blev godkända :) så skönt!
Var orolig innan men det löste sig bra :)

Helgen som har varit blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
I fredags var jag på stan en stund, hittade väl inte alltför mycket.
Fredagskvällen spenderade jag i sängen tillsammans med boken Vackra barn.
Efter några timmars läsning begav jag mig ut till Celie och Martin en stund. Trevligt, trevligt :)
I Lördags var jag och J och hälsade på älskade farfar :) Det blev fika och prat. Mycket trevligt ;)
På kvällen var det dags att göra sig iordning för party. När jag kommer till förfesten och ska dricka mitt vin känner jag att det tar stopp. Mår inte bra och har ont i magen. Ja, jag hade ätit väldigt dåligt på dagen, så där fick jag igen. Men ju längre tiden gick desto sämre mådde jag, jag hade inte bara ont i magen utan fick "ont" i kroppen och kände mig helt orkeslös. Så jag fick tyvärr avsluta kvällen när de andra skulle vidare in till stan. MYCKET tråkigt! När jag kom hem och skulle lägga mig fick jag ta på mig massor med kläder för gud vad jag frös! Något som inte stod rätt till helt enkelt..
Vaknar halv 3 på söndagen, har sovit hur länge som helst men är fortfarande riktigt trött. Så det blev sängen nästan hela söndagen. Mysko.
Igår kände jag mig lite bättre och idag känner jag mig ännu bättre haha ;) Skönt det!

Nu har jag varit duktig och beställt litteratur till nästa delkurs som börjar om 2 veckor ungefär. Gäller att vara ute i god tid så man hinner få hem dom ;)
Tänkte att jag skulle läsa lite inför föreläsningen imorgon också. Sista föreläsningen för denna delkurs. Jajamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0