Omotiverad

Jag är så omotiverad just nu. Eller ja, det har jag varit sen i tisdags.
Känns inte alls bra då jag känner att jag verkligen vill bli klar med uppgiften så fort som möjligt.
Men det går inte. Vilket är otroligt irriterande. Jag börjar känna mig stressad vilket inte heller är bra.
Jag har iallafall kommit igång att skriva lite. Men det känns som allt jag har skrivit bara är skit.
Blää på det här. Jag undrar vart motivationen tagit vägen? Såhär omotiverad har jag inte varit på bra länge, vad jag kan minnas iallafall. Ne usch och fy. Dagen är ju inte över än på ett tag så får hoppas på det bästa - att allt släpper och jag skriver på som aldrig förr haha. Önsketänkande, javisst.

Dags att göra ett nytt försök..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0