Tisdag och sol

Idag är jag ledig, eller ja, jag har självstudier.
Vilket jag har typ resten av veckan förutom en liten stund på fredag då jag ska till skolan.
Så man kan nästan säga att jag har tagit "helg".
Det är examinationsuppgiften som är kvar av delkurs 2 och det är den man ska jobba med under självstudiedagarna. Sitter och läser lite olika saker för att se om det är något jag kan använda mig av när jag skriver texten men jag tappar fokus hela tiden. Jag tittar ut och ser att den underbara solen är framme, jag vill bara gå ut! Men jag måste verkligen komma igång känner jag.

Helgen har jag spenderat i Oskarshamn, lika trevligt och mysigt som alltid :)
Kom hem igår, åkte hem en snabbis innan det var dags för skola och redovisning.
Det gick bra så det var gutt ;)


Nehe, dags att återgå till studierna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0