19/5

Hejsan hoppsan!
Dåligt med uppdateringar här, men men.

I tisdags gjorde jag min sista dag på vfu:n. Känns lite tråkigt att lämna alla barnen och de vuxna men samtidigt skönt då det inte är mycket kvar av denna terminen nu ;) Om 2 veckor har jag "sommarlov"! Helknas. Har gått så sjukt fort. Nu är det litteraturstudien kvar att lägga fokus på.
I tisdags fick jag 4 jobbdagar till i juni. Så himla gutt! Hoppas verkligen att det blir mer :)

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och lyssnar på Rockklassiker. Dom spelar riktigt bra musik!
Pluggar också men har en liten paus förtillfället ;)
Satt ute i solen förut men den försvann efter ett tag, tråkigt nog. Hoppas på kanonväder i helgen!

Min hälsena har blivit bra. Så gutt. Men i samma veva som den blev bra åkte jag på en riktigt förkyldning. Som TYVÄRR fortfarande är kvar. Börjar bli riktigt drygt. Denna förbannade hosta alltså! Att det alltid ska vara något..

Nehe, om man skulle ta och plugga ett tag till nu. Det är väl bäst så.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0