Morr

Idag har det varit plugg till max!
Satt i bibblan med litteraturstudien från klockan 9 till 4! Haha, snacka om att man var helt slut i huvudet sen.
Men klara blev vi och imorgon ska den redovisas. Sen är det bannemig sommarlov! Underbart :)
Imorgon ska det firas att man har fått sommarlov tillsammans med min studiegrupp, ska bli jättekul!

Just nu lyssnar jag på Veronica Maggio och har nyss läst igenom litteraturstudien. Blir att läsa igenom den några gånger igen så man vet vad man ska säga imorgon ;)

Det har varit så gutt väder idag, hoppas verkligen att det håller i sig!
Nu när man snart har sommarlov och allt. Eller ja, några dagar iallafall - innan det är dags att börja jobba :)
Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Känns som jag nyss började denna kursen och nu är den helt plötsligt slut. En till termin har passerat, 2 år har jag gått i skolan nu. Crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0