Nej

Åh jag hoppas innerligt att jag inte håller på att bli sjuk!
Började få ont i halsen igår och kände mig inte alls på topp på kvällen.
Jag hoppades ju såklart på att det skulle ha gått över idag men inte.
Snarare känner jag mig sämre än igår. Kan inte komma mer olägligt.. så rackarns typiskt!
Jag håller tummarna stenhårt för att jag mår bättre imorgon.
Något jag också håller tummarna för är att min hälsena ska bli bra igen.
Den började krångla i helgen och gör det fortfarande. Det värsta är att gå i trappor.
Fy bubblan!

Nu har vfu:n satt igång igen efter en veckas ”påsklov”.
Idag blev jag filmad för andra gången när jag gjorde en aktivitet med barnen. Har inte kollat på filmen än men det lär bli av imorgon. Sist jag blev filmad fick jag se den nästan direkt efteråt och det var inte roligt alls haha. Ne usch och fy.

Nu ska jag vila lite. Får försöka vila så mycket som möjligt, vill verkligen inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0