Regn

Vilket tråkväder det är idag.
Regn.. Fast det är ju rätt mysigt, bara det inte blir för ofta haha ;)
Hade tänkt ge mig iväg på en löparrunda men får avvakta och se om vädret blir bättre.
Var ute och sprang 3 km igår, första gången efter mitt lilla uppehåll p.g.a. förkyldning.
Gick bättre än väntat med tanke på hostan som jag har kvar, så det kändes skönt :)

Just nu försöker jag plugga. Går inte bra alls. Känner mig grymt omotiverad och det enda jag vill och behöver nu är sommarlov från skolan. Man märker verkligen att det inte är alls mycket kvar på denna terminen! Usch, känns inte bra att inte komma någon vart. Men jag får försöka så gott det går.

Helgen har varit jättehärlig!
I fredags låg jag ute och solade, fick ett samtal och vips så har jag typ jobb hela sommaren. Känns så himla gutt! :D Underbart! Det är på en förskola med vilket gör det hela ännu bättre :)
På kvällen åkte jag och Jonatan ut till Celie och Martin och spenderade kvällen där :)
I Lördags var jag ute i solen i stort sett hela dagen. Sen åkte jag och pappa och hälsade på farfar :)
Dessi kom sen under kvällen och vi snackade, drack några drinkar, lyssnade på musik och gjorde oss iordning.
Kvällen fortsatte på O'learys. Mycket trevligt och roligt var det! :)
I söndags åkte jag och Jonatan ut till Celie och Martin. Tog det lugnt, snackade och grillade. Härligt!
Har varit en riktigt go helg med underbart härligt väder! :)

Nu måste jag återgå till pluggandet. Hoppas det går bättre nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0