Update

Dags för en liten uppdatering.
Helgen som har passerat har varit riktigt trevlig!
Har spenderat dagarna med Celie och Dessan.
I fredags åkte jag, Dessan och Nicole ut till Celie. Drack lite vin, snackade och hade det mysigt :)
I lördags sprang jag en 2,5 km runda tillsammans med pappa. Hälsenan gjorde ont men jag klarade hela rundan utan större smärtor. Härligt :)
På lördagskvällen åkte jag och Dessan ut till Celie och Martin. Blev alkohol, prat och musik. Riktigt gutt! Blev danssugen runt 1 så jag och Dessan åkte in till O’learys och dansade tiden som var kvar. Tack och lov spelade dom bra musik hela tiden!
I lördags natt/söndags morse var det mindre roligt. Jävla idioter det finns. Har nog inte varit så orolig på bra länge, var bland det värsta jag varit med om! Är otroligt tacksam för att det inte hände värre grejer! Usch och fy.
I söndags åkte jag och Dessan ut till Celie och Martin. Vi fikade och satt ute i solen, häärligt!
Sen åkte jag och hämtade hem Jonatan :)
I måndags var det dags för vfu. Hade upprop och aktiviteter med barnen. Gick bra tycker jag allt :)
Var ute och sprang i måndags. 2,5 km och det kändes bättre i hälsenan. Underbart!
Sprang 2,5 km igår med och ikväll blir det en runda till :P Fast denna gången blir det lite längre :) Känns så skönt att hälsenan är bättre!

Idag hade jag vfu-samtal med min handledare och en lärare från universitetet. Var nervös innan men det gick bra :) Nu är det inte alls mycket kvar av vfu:n, bara denna vecka och måndag-tisdag nästa vecka. Sen blir det att skriva litteraturstudie innan det är dags för ”sommarlov”. I måndags fick jag 3 jobbtider i juni på en förskola :) Jättekul och jag hoppas det blir mer! Håller tummarna stenhårt för det.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0