Vad är det för väder?

Rackarns vilket växlande väder det är.
Jag hoppas verkligen att blåsten hinner lägga sig tills ikväll. För ikväll det är dags att springa Margaretaloppet, vilket jag inte har sprungit sen 2007 så det är bra längesen haha :P Men 5 km har jag ju springit sen dess ;) Det ska bli trevligt och gutt :)
Just nu håller jag på att vakna till lite, tog en powernap för jag kände mig trött.
Var i skolan idag och började med litteraturstudien, mycket jobb är det kvar så jag hoppas det går undan imorgon ;)

Blev aldrig någon löparrunda igår eftersom vädret, precis som idag, växlade hela tiden.
Blev istället ett riktigt svettigt Zumbapass, kändes såå skönt efteråt!

Nu är det dags att stiga upp från sängen och sätta på lite kaffe :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0